29 martie 2017

Tim Leberecht: 4 moduri în care să construim o companie cu angajaţi umani în era robotizării

În fața inteligenței artificiale și a sistemelor de învățare automată, avem nevoie de un nou și radical umanism, spune Tim Leberecht. Pentru auto-intitulatul „romantic al afacerilor”, acest lucru înseamnă organizații si locuri de muncă ce preferă autenticitatea în locul eficienței și întrebările în locul răspunsurilor. Leberecht propune patru principii (evident, subiective) pentru a construi organizații frumoase.

SlabAcceptabilOKBunExcelent 1 voturi
Încarc...
 6 decembrie 2012

Tim Leberecht: 3 metode pentru a pierde benefic controlul brand-ului

Zilele (dacă au existat vreodată) când o persoană, companie sau brand putea menține strâns controlul asupra reputației sale au apus – discuțiile online și altele asemenea înseamnă că, dacă chiar contezi, va exista mereu o formă liberă de conversație despre tine, ce are loc fără ca tu să ai control asupra ei. Tim Leberecht oferă trei idei importante despre cum să accepți pierderea controlului, chiar plănuind cum – și să-l folosești ca un implus necesar de a regândi valorilor tale.

SlabAcceptabilOKBunExcelent fără voturi
Încarc...


Acesta este un blog colaborativ, deschis tuturor. Daca doresti sa participi, vezi detalii.

Adresa de e-mail pentru abonare:

Este posibila si abonare prin RSS

Serviciu oferit de FeedBurner

septembrie 2022
L Ma Mi J V S D
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Arhiva

Categorii

Meta

Fani pe Facebook

Cele mai recente comentarii