Soni (a doua ediţie)
Andrei Ruse demonstrează prin acest trailer că o carte poate fi promovată şi fără cine ştie ce resurse.
Andrei Ruse demonstrează prin acest trailer că o carte poate fi promovată şi fără cine ştie ce resurse.
Tritonic Grup Editorial a făcut publice cele mai bine vândute titluri în anul 2008.
Cele mai bine vândute titluri româneşti la Tritonic:
„54/24” – Bogdan Teodorescu
„Blestemul manuscrisului” – Bogdan Hrib & Răzvan Dolea
„Soni” – Andrei Ruse
Cele mai bine vândute titluri străine la Tritonic:
„Sfânta Alianţă” – Eric Frattini
„Semne bune” – Neil Gaiman & Terry Pratchett
„Steaua Pandorei” (volumele 1, 2 şi 3) – Peter F. Hamilton
Continuare »
Romanul „Soni” al tânărului scriitor Andrei Ruse beneficiază de un trailer – altfel spus, de un clip de promovare. Autorul spune pe blogul cărţii: „s-ar putea să greşesc… dar cred totuşi că vorbim de primul trailer făcut în România pentru o carte”. Faptul că ar fi primul este de discutat, însă cu adevărat remarcabilă mi se pare campania de promovare pentru acest roman, care cu un buget foarte mic a reuşit să stârnească mult interes, mai ales prin intermediul internetului. Iar meritul îi revine în primul rând lui Andrei Ruse, cunoscut de mai mult timp pentru activitatea sa online.