27 aprilie 2017

Obsesia trecutului

Cu o distribuţie care le aduce în rolurile principale pe Rosario Dawson şi Katherine Heigl, primul film regizat de producătoarea veterană Denise De Novi, „Obsesia trecutului” („Unforgettable”) este un thriller psihologic care, din 28 aprilie 2017, are premiera pe marile ecrane din România.



Heigl este Tessa Connover, o femeie superbă şi ambiţioasă, recent divorţată care încearcă să se împace cu ideea că fostul ei soţ şi-a refăcut viaţa alături de o altă femeie. David şi-a adus logodnica nu doar în casa unde au locuit împreună, ci şi în viaţa fetiţei lor, Lilly. Pe de altă parte, traumatizată de o experienţă violentă din trecut, Julia (Rosario Dawson) face eforturi mari pentru a se ridica la nivelul aşteptărilor în calitate de soţie şi mamă vitregă. Împinsă de o gelozie patologică, Tessa duce totul la extreme să o îndepărteze pe Julia şi să îi facă viaţa un calvar.

Din distribuția filmului mai fac parte Cheryl Ladd, star de film și televiziune, în rolul mamei Tessei – Helen; Sarah Burns (serialul HBO „Marile minciuni nevinovate”) în rolul lui Sarah; Whitney Cummings („Nuntași de închiriat”) în rolul lui Ali, cea mai bună prietenă a Juliei; Simon Kassianides (serialul „Agenții S.H.I.E.L.D.) în rolul lui Michael Vargas; Isabella Kai Rice („True Blood”) în rolul lui Lily și Robert Ray Wisdom (serialul HBO „Jucătorii”) în rolul detectivului Pope.

Di Novi regizează „Obsesia trecutului” bazându-se pe un scenariu scris de Christina Hodson. Di Novi, Alison Greenspan („Dacă aș rămâne”) și Ravi Mehta („Mare și tare”) sunt producătorii filmului, Lynn Harris fiind producător executiv.

Din echipa creativă fac parte directorul de imagine Caleb Deschanel, nominalizat în mai multe rânduri la premiile Oscar („Cursa spațială”, „Născut învingător”), scenograful Nelson Coates („Zborul”), editorul de imagine Frédéric Thoraval („Teroare în Paris”) și designerul de costume Marian Toy (serialul HBO „Jucătorii”). Coloana sonoră este compusă de Toby Chu.

Despre producţie

Până unde ești dispus să mergi în numele dragostei? Pentru regizoarea/producătoarea Denise Di Novi, aceasta este întrebarea în jurul căreia este construit noul său thriller plin de suspans: „Obsesia trecutului”. Ea spune: „Povestea m-a intrigat pentru că e vorba de două femei foarte diferite, aruncate într-o relație complicată. Ambele se confruntă cu o presiune uriașă: una de a-și crea viața perfectă, cealaltă de a se ține cu dinții de ea. Presiunea asta o împinge pe una la limita nebuniei, în timp ce o forțează pe cealaltă să-și găsească puterea de a se lupta pentru viața ei. Am considerat că o astfel de premisă ar putea deveni un thriller foarte intens.”

Când se întâlnesc, cele două femei aflate în centrul poveștii se află în puncte diferite din viață. Deși e divorțată de ani buni, Tessa nu a acceptat niciodată că mariajul ei s-a sfârșit, sperând în sufletul ei că se va împăca cu fostul ei soț, David. Dar această speranță este spulberată de apariția Juliei, noua logodnică a fostului ei soț, o femeie care vrea să-și lase în urmă trecutul traumatizant și să înceapă o nouă viață cu David.

Producătoarea Alison Greenspan povestește: „Julia a reușit să iasă la lumină după o perioadă foarte întunecată și se află în sfârșit într-un moment al vieții sale când simte că și-a găsit prințul fermecat – un tip grijuliu care o tratează cu respect și bunăvoință. Ceea ce nu știe Julia este că fosta nevastă a lui David nu e chiar atât de ușor de suportat.”

„Julia află în curând că bărbatul viselor sale nu are o fostă nevastă de vis,” spune Di Novi. „La început, Tessa lasă impresia că face eforturi de a se adapta, dar pe măsură ce trece timpul, relația lor devine din ce în ce mai tensionată… și tot mai înfricoșătoare.”

„Pe de o parte, pelicula este o cursă palpitantă, ne place să vedem cum începe să se manifeste nebunia,” spune Greenspan. „Pe de altă parte, povestea are și un nivel mai profund, care ne face să ne întrebăm ce se poate întâmpla atunci când maniera în care ne vedem pe noi înșine – ca soție, ca mamă, ca parteneră – este pusă sub semnul întrebării. Ce se întâmplă atunci când rămânem fără identitatea la care am lucrat atât de mult și fără de care ne simțim pierdute?”

Katherine Heigl, care-i dă viață Tessei, spune: „Nu poți decât să te întrebi: „Ce aș face dacă soțul meu ar divorța de mine, iar apoi și-ar continua viața cu altcineva? Cum aș reacționa într-o astfel de situație?” Sper că aș putea să tratez situația cu mai multă demnitate, dar tot m-ar durea enorm. O astfel de situație e moartea tuturor viselor pe care le-ai avut cu privire la familia ta și la viitorul vostru comun. Din păcate, asta o împinge pe Tessa la limita nebuniei.”

Rosario Dawson, care-i dă viață Juliei, spune că, spre deosebire de Tessa, visul este tocmai începutul pentru personajul său. „Julia e la momentul în care nu poate să creadă că e atât de fericită și îndrăgostită. E entuziasmată cu privire la pașii pe care îi face în încercarea de a-și construi o nouă viață, dar din cauza tuturor lucrurilor prin care a trecut, îi vine greu să se lase purtată de val fără să se mai gândească la momentul în care lucrurile o vor lua ia razna. Chiar am ținut cu ea pentru că știu cum e să te simți așa și cred că toată lumea va înțelege cum e să treci prin asta.”

Di Novi observă că atât Julia, cât și Tessa sunt „îngrijorate din cauza lucrurilor care nu trebuie. Toată viața, Tessa s-a concentrat să-și creeze viața perfectă, cu mariajul potrivit, soțul potrivit, casa potrivită… Julia a ieșit dintr-o relație abuzivă și a muncit din greu să depășească momentul, dar în continuare îi ascunde asta lui David. Deci asta e un fel de poveste care te avertizează, ca femeie, cu privire la ce ți se poate întâmpla atunci când identitatea ta este complet bazată pe relația cu un bărbat, fie ea bună sau rea.”

„Cred că asta explorează un aspect inerent fiecărui om,” sugerează scenarista Christina Hodson. „Simțul identității este fundamental, este crucial pentru concepția noastră de bază. Dacă o altă persoană îți pune identitatea în pericol, până unde vei merge pentru a ți-o recâștiga? Asta poate degenera foarte rapid.”

Mulțumită în marte parte rețelelor sociale unde viața îți este expusă cu claritate, identitatea unei persoane nu a fost nicicând mai vulnerabilă. „E foarte ușor în zilele noastre să fii păcălit sau manipulat fără ca măcar să-ți dai seama ce se întâmplă,” spune Di Novi, „un aspect care se potrivește perfect planurilor Tessei.”

Di Novi, care dezvoltase „Obsesia trecutului” împreună cu producătorul executiv Lynn Harris, urma să producă proiectul când deodată s-a ivit șansa de a ocupa pentru prima oară scaunul regizorului. Ea afirmă: „Ca producătoare, am făcut filme de toate genurile, dar niciodată un thriller, ceea ce-i amuzant pentru că acesta e unul din genurile mele preferate. Așa că m-am entuziasmat foarte tare la gândul că voi putea regiza pelicula, mai ales datorită poveștii care se concentrează atât de mult asupra personajelor feminine.”

Producătorul Ravi Mehta spune: „Ea știa proiectul pe de rost, așa că atunci când a venit vorba să îl și regizeze, rolul i-a venit mănușă. Senzația era că regizase toată viața.”

Greenspan adaugă: „Eu și Denise am fost partenere și am produs filme împreună mulți ani, iar pe regizorii cu care am lucrat i-am sprijit mereu, așa că pentru mine a fost o adevărată plăcere să o pot sprijini și ajuta pentru a aduce la viața propria viziune a filmului. Toată lumea de pe platouri o idolatriza, nu doar pentru produs, ci și pentru proces. Mereu a știut cum să scoată ce era mai bun din echipa sa pentru a obține ceea ce-și dorea de la film.”

Actrițele principale sunt de aceeași părere. „Denise este fantastică,” spune Dawson, care a lucrat cu Di Novi pentru prima oară. „Experiența sa vastă ca realizator s-a observat în maniera în care povestește filmul, în fiecare detaliu mic al filmărilor. A făcut o treabă grozavă și m-am bucurat să fac parte din primul film pe care-l regizează, în speranța că ea nu se va opri aici.”

Heigl, care mai colaborase cu Di Novi pentru comedia romantică „Viața așa cum este ea” spune: „Mereu am iubit-o și admirat-o pe Denise și a fost o experiență plină de satisfacții să pot lucra cu ea ca regizor. Ea a dat tonul din prima zi, iar eu am avut încredere totală să mă las pe mâinile ei.”

Geoff Stults, colegul lui Dawson și Heigl, spune că a apreciat că o femeie s-a ocupat de regia acestui film: „Ar fi fost mult mai diferit dacă ar fi fost regizat din punctul de vedere al unui bărbat. Denise mi-a oferit o perspectivă pe care n-aș fi putut s-o dobândesc altfel. I-am fost foarte recunoscător și chiar m-am simțit norocos să pot face asta.”

Din distribuția filmului „Obsesia trecutului” au făcut parte și Cheryl Ladd, veterană a filmelor și televiziunii, Whitney Cummings, Simon Kassianides, Isabella Kai Rice și Robert Ray Wisdom.

Di Novi spune: „Cel mai grozav aspect la această distribuție – pe lângă faptul că toți actorii sunt foarte talentați – a fost că, în ciuda relațiilor foarte dificile și epuizante ale poveștii, eu și actorii am format o familie foarte unită. Am avut încredere unii în alții, ceea ce a dus la crearea unui mediu care le-a permis să-și poată percepe personajele din prisma experiențelor prin care acestea trec.”

Personajele

„Obsesia trecutului” începe cu o scenă în care Julia Banks este interogată de poliție. Un bărbat a fost asasinat… un bărbat din trecutul ei. Iar Julia, bătută și însângerată, pare să fie suspectul numărul 1… de fapt, singurul suspect.

Apoi acțiunea se mută în trecut cu câteva luni: o Julia foarte fericită tocmai și-a luat rămas-bun de la viața din San Francisco și s-a mutat în California de Sud, într-o casă în care va locui alături de viitorul ei soț, David, și fiica lui, Lily.

„Ea începe această nouă etapă cu foarte mult entuziasm,” spune Dawson, „dar și cu puțină îngrijorare, deoarece nu se consideră suficient de pregătită pentru a fi părinte. Asta o pune într-o poziție nu foarte avantajoasă atunci când face cunoștință cu mama lui Lily, Tessa. La început, Tessa pare să facă tot posibilul pentru ca tranziția aceasta să fie cât mai ușoară, dar publicul va observa rapid că, de fapt, ea nu-i atât de primitoare pe cât vrea să pară, ci încearcă să se joace cu mintea Juliei.”

Heigl spune: „Tessa nu înțelege cum a putut David să aleagă o fată atât de diferită de ea. Julia pare foarte naturală ca frumusețe și șarm, în timp ce Teresa e mult mai rigidă, controlată și ordonată. Ea o consideră pe Julia o amenințare evidentă, iar în mintea ei, Tessa încearcă să se țină cu dinții de ceea ce consideră că e al ei. Și nu-i vorba doar de David și Lily – deși aceștia sunt cei mai importanți factori – ci și stilul de viață și orașul în care are impresia că ea e cea mai importantă.”

Dimpotrivă, spune Dawson, „Julia se află pe un teritoriu nou, ceea ce o face automat vulnerabilă. Deci ea de la început e într-o poziție care o sperie. O persoană atât de manipulatoare ca Tessa va observa asta și va ști să exploateze această slăbiciune. Ea va reuși să găsească un mod prin care s-o scoată din sărite pe Julia.”

Heigl afirmă că Tessa consideră vulnerabilitatea Juliei drept un defect intolerabil. „Tessa nu acceptă o astfel de slăbiciune în propriul caracter, de aceea n-o suportă nici la alții. Dacă ar fi fost o ființă stabilă și cu picioarele pe pământ, ar fi găsit o modalitate prin care să abordeze situația grațios, dar în loc de asta, ea cade pradă celor mai primitive instincte și emoții și le amplifică cu nebunia ei.”

Di Novi adaugă: „Să-și piardă soțul a fost pentru Tessa cel mai urât lucru care i s-a întâmplat. Iar apoi, când cât e de îndrăgostit David de Julia, care reușește să o câștige de partea sa și pe Lily, pur și simplu are o cădere. Deși întinde coarda mult prea mult, pentru mine era important ca publicul să înțeleagă de ce alege să meargă pe acest drum. Când o vede pe Julia cu fostul soț și cu copilul ei părând o familie atât de unită și fericită, nu poți decât să-ți imaginezi cât de mult o doare.”

Fără a ține seama de tensiunea crescândă dintre personajele lor, Dawson și Heigl simt doar admirație una față de cealaltă. Dawson confirmă: „Katherine a făcut o treabă grozavă oferind publicului o perspectivă prin care să o analizeze pe Tessa, iar noi chiar ne-am distrat creând dinamica dintre personaje. A fost minunată și mi-a plăcut mult să lucrez cu ea.”
„Rosario este un vis,” spune Heigl. „E pur și simplu cea mai adorabilă și energică femeie. A fost incredibil de încurajatoare, de aceea a fost ușor și distractiv să dau viață rivalei ei, mai ales în scena cu marea confruntare.”

Lăudând ambele staruri, regizoarea spune: „Am mai lucrat cu Katherine pentru un alt film și o consider o actriță minunată, capabilă de orice, așa că din prima am vrut ca ea să-i dea viață Tessei. Acest rol e diferit de tot ce-a mai făcut până acum – personajul ajunge la extreme și face câteva lucruri odioase – iar pentru curajul pe care l-a avut de a juca un personaj atât de antipatic îi sunt recunoscătoare.”

„Ceea ce mi-a plăcut la Rosario când am întâlnit-o,” continuă Di Novi, „este faptul că ea are o bunătate inerentă pe care o observi din prima, are o inimă de aur și știam că asta se va potrivi rolului. Julia își trăiește viața cu bucurie, iar lui Rosario i-a ieșit de minune acest aspect. Îți dai seama imediat de ce s-a îndrăgostit David de ea: e amuzantă, sexy și spontană, nu-i pasă dacă e puțin dezordonată, iar asta pentru el e ca o gură de aer proaspăt după căsnicia cu Tessa, care se pricepe de minune să păstreze aparențele.”

În ciuda dragostei sale pentru Julia, David a fost cândva căsătorit cu Tessa, cei doi având și o fiică împreună, așa că lui îi vine greu să înțeleagă gravitatea situației. Geoff Stults explică: „David are nevoie să creadă că mama copilului său nu e atât de răzbunătoare pe cât se dovedește a fi. În cea mai mare parte a filmului, el continuă să susțină că Julia și Tessa pur și simplu nu se înțeleg. El nu-și poate imagina un scenariu în care Tessa să fie atât de manipulatoare, iar Julia nu înțelege cum de nu poate el să vadă ce se întâmplă de fapt. Asta începe să semene îndoieli între ei doi, exact ceea ce-și dorea Tessa.”

Stults adaugă că a fost „foarte districtiv” să-i dea viață bărbatului prins între Tessa și Julia, dar actorul mărturisește că: „M-au speriat tare de tot amândouă. M-am prefăcut că nu mi-e teamă de ele, dar de fapt mă băgaseră rău de tot în sperieți,” rânjește actorul.

„David trebuie să le țină în echilibru pe cele două,” spune Greenspan, „iar Geoff a făcut o treabă remarcabilă cu rolul. E înalt, chipeș, puternic și foarte șarmant, așa că e ușor de crezut că două femei formidabile s-ar bate pentru el.”

Jucată de tânăra actriță Isabella Kai Rice, fiica de șase ani a lui David și Tessa – Lily – devine un pion nevinovat în planurile mamei sale de a o scoate pe Julia din peisaj. „Lily nu o vede pe mama sa comportându-se urât cu Julia și nu știe exact ce se întâmplă, dar simte că ceva e în neregulă,” spune Rice.

„Ți se rupe sufletul să vezi prin ce trece Lily cu mama sa,” confirmă Di Novi. „Am avut mare noroc că am găsit-o pe Isabella pentru acest rol. Ea e o fetiță frumoasă și foarte inteligentă, e extrem de inimoasă și profundă pentru vârsta ei. A fost o plăcere să lucrez cu ea.”

Helen, mama perfecționistă a Tessei, oferă și ea câteva observații cu privire la modul în care Tessa a ajuns să fie așa cum este. Când a venit vorba de găsit actrița potrivită, Di Novi recunoaște: „Ne-a fost cam greu să găsim o actriță care să-i dea viață mamei personajului jucat de Katherine Heigl pentru că voiam o femeie la fel de frumoasă și de bine pusă la punct ca Tessa. Când a apărut Cheryl Ladd, ne-am dat seama că era exact ce ne doream, dar ea e atât de dulce și de grațioasă încât mă întrebam dacă poate să dea viață unei mame atât de reci și încordate. Dar s-a potrivit perfect rolului, îți dă fiori. Ea i-a adăugat un nou strat Tessei, personificând această versiune de coșmar a unei mame atât de exigente, care i-a inoculat ideea că cele mai importante valori sunt frumusețea ta și soțul tău perfect.”

Descriindu-și rolul, Ladd spune: „Cred că Helen și-a abordat viața într-o manieră foarte mărginită cu privire la comportamentul acceptabil; asta include și modul în care abordezi provocările din viața ta. Ea este destul de dezamăgită de Tessa, deoarece avea impresia că o crescuse mai bine de atât, că îi oferise atuurile cu care să poată confrunta orice situație. E dificil pentru Helen să-și ascundă nemulțumirea cu privire la divorțul Tessei și e și mai dificil pentru fiica sa să îndure această reacție.”

Ladd a fost atrasă de proiect datorită scenariului, pe care-l consideră „foarte captivant.” Odată ajunsă pe platourile de filmare, ea a început să adore proiectul și mai mult datorită faptului că o femeie se afla la cârma regizorală. „Denise e grozavă,” își amintește ea. „Noi femeile avem un sistem de sincronizare foarte interesant. Denise nici nu apuca bine să termine o propoziție, că îmi și dădeam seama ce voia să spună. Chiar am adorat întreg procesul de la filmări.”

Pe măsură ce uneltirile Tessei încep să devină tot mai periculoase, Julia începe să devină tot mai încordată. Singurul ei sprijin este prietena ei cea mai bună, Ali, care i-a fost alături în timpurile zbuciumate pe când suferea din cauza prietenului său abuziv. Actrița/comedianta Whitney Cummings, care-i dă viață prietenei Juliei, spune: „Când Julia îi spune ce se întâmplă, Ali are încredere în ea și vrea să îi creadă poveștile, dar știe și că aceasta încă mai suferă de sindromul de stres posttraumatic cauzat de experiențele dificile prin care a trecut. Ali ia în considerare varianta ca Julia să-și imagineze unele lucruri. Ea încearcă s-o liniștească pe Julia, spunându-i că e posibil să exagereze, dar în același timp, devine îngrijorată cu privire la siguranța Juliei. E o poziție foarte dificilă pentru un prieten – să vezi pe cineva drag trecând prin asta și să nu poți să faci nimic.”

Di Novi spune că Whitney Cummings avea toate calitățile pe care le căuta în actrița care avea să-i dea viață lui Ali. „Whitney e una dintre cele mai incredibile, amuzante și deschise persoane pe care le-am cunoscut vreodată. Parcă emană o căldură pe care ți-o dorești de la un prieten. Chiar e credibilă în rolul prietenei pe care o poți suna la miezul nopții, ea urmând să fie acolo pentru tine. Și îmi place că e amuzantă pentru că așa reușește să adauge o notă de umor filmului.”

La capătul celălalt se află Michael Vargas, bărbatul care i-a făcut zile fripte Juliei. Simon Kassianides îi dă viață bărbatului de care Julia s-a îndepărtat după o relație abuzivă, un aspect pe care încă nu i l-a mărturisit lui David. Dawson explică: „Ea vrea ca David să o considere vioaie și puternică, nu o victimă slabă. Ăsta-i un lucru pe care-l fac mulți oameni: simt atâta rușine și vinovăție, de parcă asta ar putea să le strice imaginea. Dar nu e normal așa, iar noi trebuie să încetăm să mai propagăm această idee: că a fi vulnerabil e un lucru de care să te simți rușinat.”

Din păcate pentru Julia, Tessa îi descoperă secretul, pe care îl transformă diabolic într-o armă împotriva ei, deschizând astfel o portiță pentru ca Michael să-și facă din nou apariția în viața rivalei sale.

În culise

Pentru a realiza primul ei film artistic din postura de regizor, Di Novi a făcut echipă cu veneratul director de imagine Caleb Deschanel. „Caleb este unul dintre cei mai buni directori de imagine din istorie, chiar sunt recunoscătoare că am putut să am un maestru în spatele camerei care să mă ajute cu acest film,” spune ea. „Sprijinul său a fost neprețuit. Maniera ingenioasă în care mișcă camera și felul în care se folosește de lumină și umbre m-au ajutat să creez atmosfera și tonul filmului.”

Deschanel adaugă: „Filmul spune o poveste despre bine și rău, despre lumină și întuneric, așa că a fost interesant să mă pot juca cu tonul fiecărei scene pentru a crea o senzație de mister și descoperire. Ne-am folosit de atmosferă, vreme și umbre pentru a intensifica tensiunea și a evoca acel conflict dintre personajele principale.”

Filmările pentru „Obsesia trecutului” au avut loc în întregime în districtul Los Angeles, California, în diferite locații precum Sierra Madre, Pasadena, Encino și centrul orașului L.A.

Pitorescul oraș Sierra Madre a oferit locațiile pentru școala primară la care învață Lily, Farmer’s Market, unde Julia o pierde pe Lily, și magazinul de haine de damă, unde Julia își alege o rochie albă simplă și mulată pentru nunta ei… aceasta fiind uzurpată de Tessa.

Tessa își demonstrează calitățile ecvestre la Grajdurile San Pascual din South Pasadena, unde încearcă să-și forțeze fiica speriată să călărească un armăsar cu care nu e obișnuită.

David a renunțat la o carieră de succes pe Wall Street pentru a-și deschide propria fabrică de bere, pe care Nelson Coates, scenograf, și echipa sa au creat-o într-un depozit din cărămidă din Districtul Artelor din centrul L.A.. O veche tipografie din același district a fost transformată în sediul poliției, unde Julia este interogată, acuzată fiind de omucidere.

Casa lui David, în care acum locuiește cu Julia, și casa Tessei erau două locații cheie pentru film. Reședința în stil spaniol care avea să devină casa lui David și Julia a fost găsită în cartierul Encino.

Coates spune: „Casa lui David și Julia are un aer specific Californiei de Sud, cu peisaje luxuriante și sălbatice. În realitate, casa a fost construită în anii ’20 într-o comunitate mică, la care trecătorii, bicicliștii și mașinile nu aveau acces. Interesant, această reședință a fost la început un adăpost pentru călugărițe. Configurația casei era grozavă pentru ceea ce voiam eu și Denise. După ce ne-am decis care camere urmau să fie folosite și în ce scop, am renovat și zugrăvit toată casa, înlocuind ușa din față cu o ușă în design spaniol nouă, cu lumini laterale și sticlă întunecată care-ți permite să vezi doar formele oamenilor de afară. Înăuntru, am decorat casa cu un amestec eclectic de obiecte de anticariat și mobilă de modă veche, plus obiecte de artă create de artiști locali, intensificându-i astfel tonul spaniol autentic. La ferestre am pus draperii în valuri, care să sporească sentimentul de neliniște al Juliei atunci când e singură.”

Tessa încă mai locuiește în casa în care trăise cu David când erau căsătoriți. „Era important să arătăm contrastul dintre casele celor două personaje principale,” afirmă Coates. „Casa pe care am folosit-o pentru Tessa, localizată în South Pasadena, a fost renovată pentru a ilustra stilul ei de viață extrem de ordonat și structurat. Majoritatea obiectelor de artă folosite fac trimitere la hipism, iar modul în care am aranjat mobila îți dă senzația că Tessa avea nevoia ca spațiul ei să fie ordonat perfect.”

Cu toate acestea, ordinea perfectă este distrusă complet atunci când ostilitatea crescândă dintre ea și Julia se transformă într-o altercație violentă. Di Novi povestește: „Am vrut ca lupta lor să fie și emoțională, nu doar fizică. Nu e vorba doar de putere, e vorba de toate sentimentele care ies la iveală în aceste două femei. Iar dialogul din această scenă e plin de însemnătate. Sunt într-un punct în care nu mai există prefăcătorii, iar toată durerea pe care o poartă fiecare este exprimată în cuvintele aspre pe care și le adresează una alteia.”

Deosebirea dintre personalitățile celor două femei se observă și în garderoba lor. Marian Toy, designer de costume, afirmă: „Hainele Tessei se așază foarte bine pe corp, sunt migăloase, reflectându-i personalitatea. Totul trebuie să fie așa la ea. Se folosește de o paletă de culori specifică, doar tonuri deschise și culori puternice.”

Toy a vrut ca publicul să poată observa că stilul exact și prea îngrijit al Tessei provine de la mama sa, Helen, care este și ea îmbrăcată impecabil. „Am vrut să înfățișăm trei generații distincte, de la felul în care se îmbracă Helen, la felul în care se îmbracă Tessa și cel în care aceasta o îmbracă pe fiica sa, Lily,” detaliază ea.

Spre deosebire de Tessa, continuă designerul, „Stilul Juliei e mai boem, dar are un aer puțin sofisticat și urban, bazat pe faptul că ea a fost o femeie de succes într-un oraș mare. Garderoba ei include modele mai colorate și materiale mai fluide, care-i reflectă felul de a fi creativ și relaxat.”

Dar pe măsură ce anxietatea și paranoia Juliei se amplifică datorită planurilor Tessei, „hainele ei încep să fie mai întunecate ca ton, Julia începând să poarte mai multe straturi, ca o formă de protecție,” dezvăluie Toy.

Elementul creativ final pentru realizarea filmului a fost coloana sonoră compusă de Toby Chu care, conform regizoarei, a reușit să surprindă toate fațetele thrillerului și personajele aflate în mijlocul poveștii. „Toby este incredibil de inventiv. El a compus teme muzicale emoționante, care te bântuie, creând un mediu muzical care ajută publicul să înțeleagă mai ușor ce se întâmplă în capul Tessei sau al Juliei atunci când amândouă o iau razna.”

Di Novi concluzionează: „Răsturnările de situație și surprizele devin tot mai înfricoșătore cu fiecare pas pe care-l face Tessa. Cu toții am avut momente când am fost foarte geloși și ne-am simțit răzbunători, dar chiar și în cele mai întunecate momente, tot n-am face ceea ce îi pregătește Tessa Juliei. Dar,” zâmbește ea, „să o urmărim făcând asta chiar e distractiv.”

Despre distribuţie

Rosario Dawson (Julia) a fost lăudată de nenumărate ori pentru colaborările sale cu regizori și actori de top, palmaresul său transformând-o într-una dintre cele mai căutate actrițe de la Hollywood. Pe lângă succesul obținut ca actriță, Dawson este și o cunoscută activistă, dedicându-și timpul unei varietăți de organizații influente, printre care și Voto Latino, a cărei cofondatoare este din 2004. Voto Latino a fost creată pentru a încuraja cetățenii de origine latină să voteze și să creeze astfel schimbări în guvernare. Recent, ea a fondat alături de Abrima Erwiah compania Studio One Eighty Nine, o întreprindere socială compusă din artiști dornici să ofere o platformă de promovare conținutului de inspirație africană, printr-un site de cumpărături e-commerce, o agenție de sprijin și o colecție de modă artizanală numită Fashion Rising Collection.

Cel mai recent proiect al lui Dawson a fost popularul film de animație „Lego Batman: Filmul”, ea împrumutându-și vocea personajului Barbara Gordon/Batgirl, din distribuție făcând parte și Will Arnett, Zach Galifianakis, Michael Cera și Ralph Fiennes.

În 2015, Dawson i-a dat viață lui Claire Temple în adaptarea Netflix a benzilor desenate Marvel „Daredevil”, care a fost foarte bine primit de critici și fani. Actrița și-a reluat rolul și în serialul Netflix „Luke Cage”, dar și în al doilea sezon din „Daredevil”. Recent, Dawson i-a dat din nou viață lui Claire Temple în „Iron Fist”, serial lansat de Netflix anul acesta. În prezent, ea se află în etapa de producție a serialului Marvel „The Defenders”, care se va lansa anul viitor.

În 2014, Dawson a putut fi urmărită în „În sfârșit celebru”, peliculă produsă de Scott Rudin și regizată de Chris Rock, care a și apărut în film. Producția a avut premiera la Festivalul Internațional de Film de la Toronto în 2014, fiind extrem de lăudată de critici și devenind cel mai bine vândut film al festivalului. Pelicula a fost lansată în cinematografe și a fost bine primită de public, Dawson fiind inclusiv nominalizată la premiile Critics’ Choice la categoria „Cea mai bună actriță într-o comedie”. Tot în același an, Dawson și-a reluat rolul în sequel-ul „Sin City: Am ucis pentru ea”, apărând alături de Jessica Alba, Joseph Gordon-Levitt și Bruce Willis. În 2014, actrița a mai jucat alături de Michael Peña și America Ferrera în „Chavez”, regizat de Diego Luna.

De asemenea, ea a mai jucat în filme precum „Omu’ de la Zoo”, alături de Kevin James; „Capcana minții”, thrillerul regizat de Danny Boyle în care au mai apărut James McAvoy și Vincent Cassel; „De neoprit”, în regia lui Tony Scott, din distribuție făcând parte Denzel Washington și Chris Pine; „Ochi de vultur”, alături de Billy Bob Thornton și Shia LaBeouf; „Explicit Ills”, care a avut premiera la Festivalul de Film South By Southwest și a câștigat Premiul Publicului; „Planeta terorii”, regizat de Quentin Tarantino, din distribuție făcând parte și Kurt Russell; „Răzbunare extremă”, primul film pe care l-a și produs sub egida companiei Trybe Films; „Funcționarii 2”, alături de Kevin Smith; „Cum să-ți recunoști sfinții”, în regia lui Dito Montiel, din distribuție făcând parte și Robert Downey Jr., Dianne West și Channing Tatum; „Alexandru”, în regia lui Oliver Stone, din distribuție făcând parte Colin Farrell și Angelina Jolie; „Bun venit în junglă!”, alături de Dwayne Johnson și Christopher Walken; „Josie și pisicile”, alături de Rachel Leigh Cook și Tara Reid, dar și peliculele lui Spike Lee „Să înceapă jocul” (alături de Denzel Washington) și „A 25-a oră” (alături de Edward Norton).

În ceea ce privește proiectele de televiziune, actrița a apărut în filmul de televiziune Lifetime „Cinci”, care împletește cinci fire narative diferite, fiecare dintre ele portretizând efectele cancerului la sân prin intermediul poveștilor unor supraviețuitoare. Dirijată de Alicia Keys, Dawson a fost nominalizată la un premiu NAACP Image în 2012 pentru rolul său.

Dawson este membră activă a V-Day, organizație fondată de Eve Ensler pentru a promova eliminarea violenței împotriva femeilor, și a Environmental Media Association, printre altele. De asemenea, ea a fost onorată cu premiul President’s Volunteer Service pentru contribuțiile valoroase aduse comunității. Dawson locuiește atât la Los Angeles, cât și la New York.

Katherine Heigl (Tessa) este o actriță câștigătoare a premiului Emmy, fiind și nominalizată de două ori la Globurile de Aur; de asemenea, aceasta este și producătoare. Heigl este cunoscută mai ales pentru rolurile din peliculele „Adevărul gol-goluț”, „27 de rochii” și „Un pic însărcinată”, dar și pentru prestația din aclamatul serial dramă ABC „Anatomia lui Grey”. Pentru maniera în care i-a dat viață doctoriței Isobel „Izzie” Stevens, actrița a primit un premiu Emmy și două nominalizări la Globurile de Aur la categoria „Cea mai bună actriță într-un serial dramă”. Distribuția serialului a primit de asemenea un premiu SAG la categoria „Cea mai bună distribuție dintr-un serial dramă”.

Pe marele ecran, Heigl a jucat în populara comedie „Un pic însărcinată”, în regia lui Judd Apatow, alături de Seth Rogen. De asemenea, actrița a apărut în comedia romantică „27 de rochii”, alături de Edward Burns și James Marsden. Ulterior Heigl a jucat alături de Gerard Butler în „Adevărul gol-goluț”, și alături de Josh Duhamel în comedia „Viața așa cum este ea”, ea fiind și producător executiv pentru cele două filme. În 2010, a fost distinsă cu premiul ShoWest la categoria „Starul feminin al anului”.

De asemenea, actrița a mai jucat în filmele „Nuntă cu peripeții”, „De Anul Nou”, „Un cuplu mortal”, „Concurentul” și „Regele maidanelor”, aclamata dramă regizată de Steven Soderbergh. Primul ei rol principal într-un film artistic a fost cel din „Tatăl meu e un erou”, în care a apărut alături de Gerard Depardieu.
În plus, ea a făcut parte din distribuția stelară a comediei animate „The Nut Job: Goana după alune”, din care au făcut parte și Will Arnett, Liam Neeson și Brendan Fraser. Vocea ei va putea fi ascultată și în sequel-ul „The Nut Job 2: Nutty by Nature”, programat pentru lansare în data de 25 august.

Înainte de a juca în serialul „Anatomia lui Grey”, Heighl a avut un rol important în serialul dramă WB „Roswell”.

Când nu apare în filme și proiecte de televiziune, Heigl își oferă sprijinul diferitelor cauze caritabile. În 2008, alături de mama sa, Nancy, a fondat The Jason Debus Heigl Foundation, o organizație menită să pună capăt cruzimii și abuzului asupra animalelor, prin promovarea bunăstării acestora. Fundația a fost creată în onoarea fratelui său mai mare, care a decedat mult prea devreme într-un accident de mașină și a cărui fire puternică și miloasă și dragoste pentru animale au reprezentat piatra de hotar a eforturilor lor. Familia Heigl își folosește resursele pentru a rezolva direct crizele animalelor de companie din Los Angeles și din restul țării. În acest scop, fundația a lansat o compania, „Compassion Revolution”, în 2010, punând la bătaie mai bine de un milion de dolari pentru o varietate de programe de sterilizare gratuite din Los Angeles și districtele înconjurătoare, cu scopul de a reduce numărul animalelor din adăposturi. Heigl sprijină activ și Donate Life, fundația donatorilor de organe.

Heigl este căsătorită cu Josh Kelley, cântăreț, cuplul având trei copii împreună – fiicele Nancy Leigh Mi-Eun și Adalaide Marie Hope și mezinul Joshua Bishop Kelley Jr.. Actrița locuiește în Utah alături de familia sa, din care fac parte și nouă câini și patru pisici. Ferma din Utah adăpostește și multe alte animale, printre care nouă cai, doi măgari, două capre pitice, nouă găini și doi cai în miniatură.

Geoff Stults (David) și-a făcut simțită prezența într-o serie de filme și proiecte de televiziune. În curând, Stults va putea fi urmărit în drama „Granite Mountain”, care se va lansa anul acesta. Pelicula este bazată pe evenimente reale, urmărind eforturile unei echipe de elită care s-a luptat cu un foc mistuitor în Prescott, Arizona în 2013. În urma acestui incendiu, 19 dintre membri au murit. În acest film vor mai apărea și Miles Teller, Taylor Kitsch, Jeff Bridges și Josh Brolin. Actorul a finalizat recent filmările pentru drama de acțiune „Horse Soldiers”, bazată pe cartea cu același nume, în care va apărea alături de Chris Hemsworth, Michael Shannon și Michael Peña. Având acțiunea plasată în Afghanistan, după evenimentele din 11 septembrie, filmul este regizat de Nicolai Fuglsig și va fi lansat anul viitor.

Stults a apărut de asemenea în filmele „J. Edgar”, biografia regizată de Clint Eastwood în care apare și Leonardo DiCaprio; „Nu-i de nasul meu”, comedia romantică regizată de Jim Field Smith în care joacă și Jay Baruchel și Alice Eve; „Despărțiți, dar împreună”, în regia lui Peyton Reeds, din distribuție făcând parte Vince Vaughn și Jennifer Aniston; „Spărgătorii de nunți”, în regia lui David Dobkin, din distribuție făcând parte Vince Vaughn și Owen Wilson; „Expresul”, în regia lui Gary Fleder, din distribuție făcând parte și Dennis Quaid, și „I Hope They Serve Beer in Hell”, în regia lui Bob Gosse, adaptare a biografiei bestseller scrisă de Tucker Max.

În ceea ce privește proiectele de televiziune, actorul poate fi urmărit în prezent în serialul CBS „The Odd Couple”. Totodată, Stults a mai jucat în serialul CBS „Zoo”, serialul Netflix „Grace and Frankie” și serialele FOX „Enlisted” și „Conexiuni misterioase”. El este cunoscut și pentru rolurile din seriile ABC „Happy Town” și „October Road”, dar și pentru aparițiile din „Al 7-lea cer”, serial cu șapte sezoane. Acesta a produs și filmul de televiziune „Deceit” (2006), în care apar Emmanuelle Chriqui și Joe Pantoliano.

Fan înfocat al sporturilor, originar din Colorado, Stults a dezvoltat o afinitate pentru activitățile sportive în timpul liceului, unde a jucat patru sporturi diferite, excelând mai ales la fotbal american. Abilitățile sale au fost suficient de dezvoltate pentru a-i obține o bursă universitară, unde a continuat să-și îmbunătățească abilitățile ca jucător ofensiv. În timpul studiilor, Stults a început să devină tot mai interesat de actorie, dar viitoarea sa carieră avea să treacă pe planul doi, în favoarea fotbalului american. El a fost recrutat să joace la nivel semi-profesionist în Europa, de unde s-a întors până la urmă în Statele Unite pentru a pune bazele unei cariere în actorie.

Whitney Cummings (Ali) este o comediantă, actriță, scriitoare, producătoare și regizoare din Los Angeles.

Cunoscută mai ales pentru rolul din serialul NBC „Whitney”, pe care l-a și creat, actrița a mai creat și serialul de comedie CBS „2 Broke Girls”, nominalizat la premiile Emmy. Cummings a scris și scenariul pentru popularul serial, împreună cu Michael Patrick King. Vara trecută, aceasta a finalizat episodul pilot de jumătate de oră intitulat „A Lot”, bazat pe cartea „Sunt bărbații necesari? Când sexele se ciocnesc”, de Maureen Dowd. Cummings a scris, produs și jucat în această portretizare haioasă a relațiilor moderne și a naturii umane.

Aparițiile din „Undateable”, „Workaholics”, „Maron” și „The Ridiculous Six” (Netflix) i-au consolidat prezența în domeniul serialelor de comedie. Cummings a apărut regulat și în „Chelsea Lately” (E!) și seria Roast” (Comedy Central).

Pe marele ecran, actrița a apărut în filmele „Nuntași de închiriat”, „3, 2, 1… Frankie Go Boom”, „Mireasa e iubita mea!” și „Strike”, dar și în documentarul „Just Like Us”.

Prima ei emisiune de stand-up, „Money Shot”, a avut premiera pe canalul Comedy Central în august 2010 și a fost nominalizat la un premiu American Comedy. Cea de-a doua emisiune de stand-up, „Whitney Cummings: I Love You”, a debutat pe Comedy Central în iunie 2014. Cel mai recent show, „I’m Your Girlfriend”, a avut premiera anul trecut pe HBO.

Cummings a finalizat recent debutul său regizoral, o adaptare proprie a bestsellerului „Creierul femeii”, de Louann Brizendine. Actrița apare în peliculă alături de Sofia Vergara, Kat Dennings, Cecily Strong, James Marsden și Blake Griffin. „Creierul femeii” explorează diferențele între creierul femeii și cel al bărbatului, prin intermediul unor cupluri.

Cheryl Ladd (Helen) se bucură, de când s-a lansat în iubitul serial „Îngerii lui Charlie”, de o carieră extraordinară atât în domeniul televiziunii, cât și al filmelor și teatrului.

Anul trecut, Ladd a apărut în serialul FX „American Crime Story: The People v. O.J. Simpson”, în care i-a dat viață lui Linell Shapiro, soția lui Robert Shapiro, avocatul apărării, jucat de John Travolta. În curând, ea va putea fi urmărită în filmul independent „Camera Store”, alături de John Larroquette și John Rhys-Davies.

În 2015, Ladd a apărut ca invitat în serialul dramă Showtime „Ray Donovan”. De asemenea, ea a jucat în filmul difuzat de Hallmark „Garage Sale Mystery: The Wedding Dress” și în pelicula „The Perfect Wave”, alături de Scott Eastwood. Recent, actrița a jucat în musicalul „Cățeii lui Moș Crăciun 2”, dar și în serialul dramă „NCIS”.

Ladd a reușit mereu să jongleze cu diferitele domenii în care a activat, actrița reușind să-și demonstreze încă o dată versatilitatea când i-a dat viață lui Annie Oakley în relansarea de pe Broadway a piesei „Annie Get Your Gun!”, împlinindu-și astfel un vis pe care-l avea dintotdeauna.

Născută și crescută în Huron, South Dakota, Ladd s-a mutat în Los Angeles pentru a-și urma visul de a deveni actriță. La scurt timp, ea a obținut prima reușită pe plan profesional, dându-i voce lui Melody în serialul animat „Jossie and the Pussycats”. Ladd reușit în scurt timp să obțină o serie de roluri importante, inclusiv în serialul de comedie „The Ken Berry Wow Show”, în care mai apar Steve Martin și Teri Garr. Actrița a fost apoi distribuită în rolul lui Kris Munroe în „Îngerii lui Charlie”, care i-a adus faima în timpul celor patru sezoane.

În timp ce juca în serial, actrița a apărut în filmul de televiziune ABC „When She Was Bad”, pe care l-a dezvoltat tot ea. Pelicula prezintă realitățile brutale ale abuzului asupra copiilor. Ladd a mai apărut ca invitat și în serialele „Anger Management”, dându-i viață interesului amoros al lui Martin Sheen; „Hope and Faith” și „Jesse”. De asemenea, actrița a apărut regulat în „Doi băieți și o fată”. În ceea ce privește filmele artistice, Ladd a jucat în „Bagaj de sărbători”, alături de Barry Bostwick; „A Dog of Flanders”, alături de Jon Voight; „Povestea lui Jerry”, alături de Ben Stiller, și „Seducție otrăvitoare”, alături de Tom Skerritt și Drew Barrymore.

Pe lângă actorie, Ladd este și ambasadoare a Childhelp – una dintre cele mai mari organizații nonprofit dedicate cercetării, prevenirii și tratării abuzului asupra copiilor. La fiecare început de an, ea face echipă cu actorul John O’Hurley, pentru a găzdui un turneu de golf cu celebrități, în scopul strângerilor de fonduri pentru Childhelp.

Jucătoare de golf înrăită, Ladd a scris „Token Chick: A Woman’s Guide to Golfing with the Boys” în 2006, o autobiografie în care-și povestește experiențele din lumea golfului.

Isabella Kai Rice (Lily) și-a făcut debutul într-un film artistic odată cu apariția în aventura muzicală „Jem și hologramele”.

În ceea ce privește proiectele de televiziune, Rice a avut un rol regulat în popularul serial HBO „True Blood”. De asemenea, ea a apărut ca invitat în serialele „Glee”, „Micuțele mincinoase”, „Dr. Ken” și „Castle”.

Rice s-a lansat în modelling de când era bebeluș, aceasta apărând într-o serie de campanii internaționale, inclusiv pentru Abercrombie & Fitch, Forever 21 și Guess.

Despre realizatori

Denise Di Novi (regizoare/producătoare) este de foarte multă vreme considerată una dintre cele mai bune producătoare de la Hollywood. „Obsesia trecutului” reprezintă debutul său regizoral.

Ea s-a ocupat de producerea a peste 40 de filme, colaborând cu actori precum Johnny Depp, Colin Firth, Sandra Bullock, Nicole Kidman, Julianne Moore, Emma Stone, Will Smith și Ryan Gosling, printre alții. Ea a avut și un rol esențial în aducerea pe marile ecrane a unor proiecte create de câțiva dintre cei mai plini de fantezie realizatori din vremurile noastre.

Recent, a produs peliculele „Dacă aș rămâne”, în care apare Chloë Grace Moretz; „Focus”, în care joacă Will Smith și Margot Robbie, și „A naibii dragoste”, în care apar Steve Carell, Ryan Gosling, Julianne Moore și Emma Stone.

Di Novi și-a început cariera de producător cu filmul „Școala tinerilor asasini”, în care joacă Winona Ryder. Ulterior, ea a condus compania Tim Burton Productions, unde a produs câteva dintre cele mai de succes filme ale lui Tim Burton, printre care și „Edward Mâini-de-foarfece”, „Batman se întoarce”, „Coșmar înainte de Crăciun”, „Ed Wood” și „James și piersica uriașă”.

În 1993, Di Novi a pus bazele propriei companii de producție, Di Novi Pictures, parteneră a Columbia Pictures, sub egida căreia a produs remake-ul „Fiicele doctorului March”, în regia lui Gillian Armstrong. Din distribuția filmului au făcut parte Winona Ryder, Claire Danes, Christian Bale și Susan Sarandon. Ulterior, aceasta a produs „Ce vrăji mai fac fetele”, în care joacă Sandra Bullock și Nicole Kidman; „Ce-și dorește o fată”; „Patru prietene și o pereche de blugi” și sequel-ul său; „Ramona și Beezus” și „Viața așa cum este ea.”

Di Novi a colaborat și cu Nicholas Sparks, autor celebru de bestselleruri, producând cinci filme bazate pe cărțile acestuia, inclusiv „Mesaj de departe”, în care apar Kevin Costner și Robin Wright; „Nopți în Rodanthe”, în care joacă Richard Gere și Diane Lane, și „Talismanul norocos”, în care apare Zac Efron.
Aventurându-se și în domeniul televiziunii, ea a fost producătorul executiv al proiectelor „Eloise la Grand Plaza” și „Districtul”, aclamatul serial în care joacă Craig T. Nelson.

Alison Greenspan (producătoare) este președinta Di Novi Pictures, în cadrul căreia colaborează cu Denise Di Novi de 18 ani.

Greenspan a produs recent „Dacă aș rămâne”, bazat pe iubitul roman pentru adolescenți al lui Gayle Forman; din distribuția peliculei a făcut parte și Chloë Grace Moretz. Înainte de asta, ea a produs „Cel mai de preț cadou”, în regia lui Michael Hoffman, o adaptare a bestsellerului scris de Nicholas Sparks, și „Nu ești tu”, emoționala dramă în care Hilary Swank îi dă viață unei femei care se luptă cu scleroza laterală amiotrofică.

Recent, Greenspan a produs „Monte Carlo”, regizat de Tom Bezucha, și „Ramona și Beezus”, aclamatul film bazat pe iubita serie de cărți pentru copii scrisă de Beverly Cleary, laureată a premiului Newbury.

De asemenea, aceasta a mai fost producător executiv al filmelor „Talismanul norocos”, în care apare Zac Efron; „Nopți în Rodanthe”, în care joacă Richard Gere și Diane Lane; „Patru prietene și o pereche de blugi” și sequel-ul „Patru prietene și încă o pereche de blugi”; „Într-un suflet” și „Ce-și dorește o fată”. Greenspan a mai fost și coproducătoare a peliculei „Catwoman”. De asemenea, aceasta a dezvoltat „O iubire de neuitat”, în care joacă Shane West și Mandy Moore.

În ceea ce privește proiectele de televiziune, ea a fost, recent, producător executiv al remake-ului „Beaches”, în care joacă Idina Menzel și Nia Long. De asemenea, Greenspan a contribuit la crearea filmelor de televiziune difuzate de ABC „Eloise la Grand Plaza” și „Eloise, micuța cupidon”.

Aceasta și-a început cariera lucrând timp de doi ani în cadrul agenției Creative Artists, lucrând apoi, în calitate de director al departamentului de creație, timp de trei ani în cadrul ImageMovers, compania de producție a lui Robert Zemeckis și Jack Rapke. În 2001, Greenspan s-a alăturat companiei Di Novi Pictures, în calitate de vicepreședinte al departamentului de dezvoltare.

Greenspan este absolventă a Universității din Pennsylvania, unde a petrecut patru ani în cadrul Bloomers, singura trupă de comedie compusă doar din studente. În acea perioadă, Greenspan a scris, regizat și jucat în numerele pregătite de Bloomers.

Ravi Mehta (producător) este vicepreședinte executiv al companiei Physical Production, parteneră a Warner Bros. Pictures. El s-a implicat în crearea unor filme precum „Lunetistul american”, „Legea nopții”, „Asasinarea lui Jesse James de către lașul Robert Ford” și „The Accountant: Cifre periculoase”. În prezent, el se ocupă de producerea filmului „A Star Is Born”, în care vor apărea Bradley Cooper și Lady Gaga.

Mehta a produs cel mai recent „CHIPs: Polițiști de belea”, iar înainte de acesta, „Grudge Match: Faceți pariurile”. El a fost și unul din producătorii executivi ai peliculelor „Mare și tare” și „Talismanul norocos”. Mehta și-a început cariera în cadrul Warner Bros., ținând contabilitatea unor producții precum „Zi de instrucție” și „Să moară Romeo”.

Christina Hofson (scenarist) a făcut tranziția de la statutul de director al departamentului de dezvoltare la cel de scenarist în 2012, când a început să devină cunoscută datorită poveștilor sale puternice, concentrate în jurul unor personaje feminine, spre deosebire de poveștile tradiționale dominate de personaje masculine.

Primele două scenarii pe care le-a scris au fost deja produse. Thrillerul psihologic „Intrusul” a fost inclus în 2012 pe lista Black List a celor mai bune scenarii încă neproduse, fiind ulterior adus pe marile ecrane și având-o pe Naomi Watts în rolul principal. Cel de-al doilea scenariu este cel pentru „Obsesia trecutului”.

De atunci, alte două scenarii scrise de Hodson din proprie inițiativă au mai fost incluse pe Black List: thrillerul psihologic „Seed” și filmul de acțiune SF „The Eden Project”. Cel din urmă este produs de Tobey Maguire și Matthew Plouffe pentru Material Pictures.

Hodson a fost recent angajată pentru a scrie un film dedicat doar lui Bumblebee, din seria „Transformers”, peliculă care va fi regizată de Travis Knight și care se va lansa în iunie 2018. Ea va scrie și scenariul pentru reboot-ul peliculei „Evadatul”. Hodson are în prezent diverse proiecte în etapa de dezvoltare, în parteneriat cu diferite studiouri.

Lynn Harris (producător executiv) este recunoscută drept una dintre cele mai de succes producătoare din industrie. În cariera sa care datează de mai bine de 20 de ani, ea a dezvoltat și/sau produs filme care au avut încasări la nivel global de peste cinci miliarde de dolari și care au fost nominalizate la numeroase premii, inclusiv 80 de premii Oscar, BAFTA și Globuri de Aur. Harris a lcurat cu câțiva dintre cei mai respectați realizatori, printre care și David Fincher, Paul Thomas Anderson, surorile Wachowski, Steven Soderbergh și Alfonso Cuarón.

În iunie 2014, împreună cu soțul ei, Matti Leshem, ea a fondat Weimaraner Republic Pictures, o companie dedicată dezvoltării unor evenimente pentru mărci celebre și a unui conținut artistic care să atragă cei mai creativi realizatori și cele mai mari talente din industria filmului, a televiziunii și a sferei digitale. Cel mai recent film produs de companie a fost terifiantul thriller „Din adâncuri”, regizat de Jaume Collet-Serra și având-o în distribuție pe Blake Lively. Sub egida WRP, Harris a produs și „Al 5lea val”, regizat de J Blakeson și având-o în distribuție pe Chloë Frace Moretz. În plus, WRP are în prezent o serie variată de filme și proiecte de televiziune în etapa de dezvoltare.

Înainte de a fonda WRP, Harris a fost vicepreședinta departamentului de producție în cadrul Warner Bros. Pictures, unde a petrecut un deceniu dezvoltând și monitorizând producerea unor filme de succes. În acea perioadă, ea a contribuit la realizarea unor filme precum „Gravity: Misiune în spațiu”, laureat la premiile Oscar; „Contagion: Pericol nevăzut”; „Man of Steel: Eroul”; „Mike meseriașu’”; „Godzilla”; „Extrem de tare și incredibil de aproape”, film nominalizat la premiile Oscar; „Înfruntarea titanilor” și sequel-ul „Furia titanilor”; „Tărâmul monștrilor” și „Strania poveste a lui Benjamin Button”.

Înainte de a se alătura Warner Bros., Harris a produs popularele pelicule „Blade: Trinity” și „Jurnalul”. De asemenea, ea a fost unul din producătorii executivi ai filmului „Totul despre băieți”. Între 1993 și 2002, Harris a lucrat ca vicepreședinte executiv al departamentului de producție în cadrul New Line Cinema, unde a dezvoltat și monitorizat producerea unor filme precum „Se7en”, „Jurnalul unei vedete de film porno”, „Magnolia”, „Viața ca o casă” și primele două filme din franciza „Blade”.

Absolventă a Universității Berkeley din California, Harris și-a început cariera în televiziune. Ea a lucrat pentru Leonard Hill Films și Fox Broadcasting. Făcând ușor tranziția către domeniul filmelor artistice, a lucrat ca scenarist-șef, apoi ca vicepreședintă a Lynda Obst Productions.

Harris face parte în prezent din consiliul fundației Entertainment Industry (EIF), care contribuie la creșterea nivelului de conștientizare și la strângerea de fonduri pentru probleme importante din domeniul sănătății, educației și societății, pentru a asigura un impact pozitiv la nivel național. Ea este și mentor al unor liceeni prin intermediul programului Communities in Schools, fiind totodată activă în ceea ce privește strângerea de fonduri pentru Israel Philharmonic și City Year. Harris are doi copii și doi căței din rasa Weimaraner.

SlabAcceptabilOKBunExcelent 2 voturi
Încarc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *



Acesta este un blog colaborativ, deschis tuturor. Daca doresti sa participi, vezi detalii.

Adresa de e-mail pentru abonare:

Este posibila si abonare prin RSS

Serviciu oferit de FeedBurner

Meta

Fani pe Facebook