19 decembrie 2016

Tom Hulme: Ce putem învăţa de la scurtături?

Cum construim un produs pe care lumea chiar îl vrea? Permiteți-le clienților să ia parte la proces. „Empatia pentru ceea ce vor clienții este probabil cel mai mare indicator de succes al afacerii” spune designerul Tom Hulme. În acest scurt discurs, Hulme prezintă trei exemple edificatoare la granița dintre design și experiența utilizatorului, unde oamenii au dezvoltat din necesitate propriile lor căi ale dorinței. Odată ce știi cum să le identifici, vei începe să le observi peste tot.

SlabAcceptabilOKBunExcelent 1 voturi
Încarc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *



Acesta este un blog colaborativ, deschis tuturor. Daca doresti sa participi, vezi detalii.

Adresa de e-mail pentru abonare:

Este posibila si abonare prin RSS

Serviciu oferit de FeedBurner

Meta

Fani pe Facebook