3 octombrie 2013

Paul Kemp-Robertson: Bitcoin. Transpirație. Tide. Faceți cunoștință cu viitorul monezii de brand

Folosirea banilor, monezi și bancnote pe care le purtați în portmonee sau cei din conturile bancare, se bazează pe marketing, pe încrederea în guverne și bănci. Aici, Paul Kemp-Robertson ne plimbă prin noua generație de valute, ce se sprijină din nou pe marketing… dar în folosul unui anumit brand. De la Punctele de Transpirație Nike, la flacoanele Tide (care și-au găsit o neașteptată utilizare ilegală), faceți cunoștință cu viitorul non-bancar al valutelor.

SlabAcceptabilOKBunExcelent fără voturi
Încarc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *



Acesta este un blog colaborativ, deschis tuturor. Daca doresti sa participi, vezi detalii.

Adresa de e-mail pentru abonare:

Este posibila si abonare prin RSS

Serviciu oferit de FeedBurner

Meta

Fani pe Facebook