28 august 2007

Miros de carte

Un studiu realizat în rândul a 600 de studenţi de institutul de sondaj Zogby International a arătat că 43% din persoanele intervievate consideră că o calitate foarte importantă a unei cărţi (sau a unui obiect, în general) este reprezentată de miros. Şase studenţi din zece preferă să cumpere cărţi de ocazie, mai curând decât lucrări noi sau în format electronic, deşi e-book-urile sunt mult mai ieftine decât echivalentul lor în hârtie. Studiul mai arată că trei studenţi din zece asociază mirosul de spaţiu închis cu cartea lor favorită, iar 16% din ei asociază o carte care le-a plăcut cu aroma de cafea proaspăt măcinată.

Plecând de la acest studiu, site-ul CafeScribe.com, care comercializează cărţi în format electronic, oferă o soluţie. Bryce Johnson, directorul site-ului, a anunţat că firma sa va trimite tuturor celor care cumpără un e-book prin serviciul său un autocolant impregnat cu mirosul unei cărţi vechi. Este o găselniţă comercială interesantă, prima de acest gen, dar rămâne de văzut ce succes va avea.

miros de carte

SlabAcceptabilOKBunExcelent fără voturi
Încarc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *



Acesta este un blog colaborativ, deschis tuturor. Daca doresti sa participi, vezi detalii.

Adresa de e-mail pentru abonare:

Este posibila si abonare prin RSS

Serviciu oferit de FeedBurner

Meta

Fani pe Facebook