19 august 2021

Liquor Store

Remi Wolf, popstarul în plină ascensiune, a lansat primul single de pe noul album, „Liquor Store”, material discografic ce apare în toamna lui 2021. Noua piesă evidențiază farmecul excentric al artistei combinat cu vibe-ul specific verii. Lansarea este însoțită de un videoclip colorat și plin de efecte, precum sufletul psihedelic al lui Remi. Piesa a fost difuzată în premieră la BBC Radio 1.



Muzica și personalitatea lui Remi a atras atenția mai multor artiști și publicații de specialitate, cum ar fi NPR, Pitchfork, W Magazine, V Magazine, TIME, PAPER, Nylon, The Los Angeles Times, dar și artiștii Beck și Dominic Fike au laudăt piesele lui Wolf.

Artista a interpretat piesele „Hello Hello Hello” și „Photo ID” la The Tonight Show Starring Jimmy Fallon, iar fanbase-ul lui Remi a crescut foarte mult de la lansarea EP-ului „I’m Allergic to Dogs!”. Piesa „Photo ID” a fost prezentă în reclama „More To Heart” de la Instagram, iar remix-ul melodiei „Hello Hello Hello”, realizat de cei de la Polo & Pan, a fost folosit de Apple pentru promovarea iPhone 12, dar și de Snapchat. „Monte Carlo”, o alta piesă de pe EP, a fost folosită în reclama globală a celor de la Samsung pentru Galaxy Buds.

Remi concertează în 2021 la Bonnaroo, Outside Lands și Austin City Limits, iar 2021 se anunță a fi cel mai important an din cariera artistei de până acum.

SlabAcceptabilOKBunExcelent fără voturi
Încarc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *



Acesta este un blog colaborativ, deschis tuturor. Daca doresti sa participi, vezi detalii.

Adresa de e-mail pentru abonare:

Este posibila si abonare prin RSS

Serviciu oferit de FeedBurner

Meta

Fani pe Facebook