8 iulie 2021

Gaby Barrios: De ce marketingul bazat pe gen nu e profitabil

Adesea companiile își țintesc consumatorii pe baza genului, dar acest gen de publicitate nu doar că perpetuează stereotipuri depășite, dar sunt de asemenea dăunătoare afacerilor, spune expertul în marketing Gaby Barrios. În acest discurs transparent și plin de acțiune ea explică de ce marketingul bazat pe gen nu dezvoltă afacerile atât de mult pe cât ai crede și arată cum pot companiile găsi modalități mai bune pentru a ajunge la consumatori pentru a-și crește afacerea.

SlabAcceptabilOKBunExcelent fără voturi
Încarc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *



Acesta este un blog colaborativ, deschis tuturor. Daca doresti sa participi, vezi detalii.

Adresa de e-mail pentru abonare:

Este posibila si abonare prin RSS

Serviciu oferit de FeedBurner

Meta

Fani pe Facebook