Dorian Popa lansează „Hatz”, o nouă colecție de produse personalizate
După succesul incontestabil în online al single-ului trademark, „Hatz”, alături de Shift, Dorian Popa a lansat shop-ul online unde fanii pot găsi colecții de produse personalizate.
După colecții precum „HatzMas Collection”, „Back To School” sau „HATZisoare”, care au fost achiziționate în cantități mari și într-un timp record, Dorian prezintă o nouă serie dedicată de produse pe website-ul oficial.
Masca Hatz, ursuleț Big Hatz, breloc Hatz, borsetă Hatz, suport Hatzphone, minge antistres Hatzless, tricou Hatz Gold, geanta Hatz, dar și multe alte produse pot fi achiziționate online. La câteva ore din momentul lansării, produsele au fost cumpărate deja într-un numar foarte mare.
Prețurile variază în funcție de tipul produsului, în plus, stocul produselor se actualizeză în fiecare zi, iar fanii se pot aștepta la surprize interesante.
Dorian a creat o comunitate pe canalul său de YouTube, unde se apropie de 1.700.000 de abonați, pe care a lansat, pe lângă vloguri zilnice, și piese ca „Hatz”, „Vinovat” (feat. Nicole Cherry) sau „Când lumea e rea” (feat. Ioana Ignat).