19 martie 2020

Debbie Millman: Cum schimbă simbolurile și mărcile umanitatea

„Brandingul este manifestarea profundă a spiritului”, spune designerul și podcaster-ul Debbie Millman. Într-o odisee istorică ilustrată de ea însăși, Millman urmărește evoluția brandingului, de la picturile rupestre până la steaguri și etichete de bere și dincolo de ele. Ea explorează puterea simbolurilor de a uni oamenii, începând de la comunitățile preistorice care le utilizau pentru reprezentarea credințelor și identificarea afilierilor, la companii moderne care adoptă sigle și mărci înregistrate pentru a-și promova produsele – și explică felul în care brandingul reflectă starea umanității.

SlabAcceptabilOKBunExcelent fără voturi
Încarc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.



Acesta este un blog colaborativ, deschis tuturor. Daca doresti sa participi, vezi detalii.

Adresa de e-mail pentru abonare:

Este posibila si abonare prin RSS

Serviciu oferit de FeedBurner

Meta

Fani pe Facebook