Conversaţii libere
Editura Nemira a publicat o carte de excepţie, scrisă de Robert Scoble şi Shel Israel: „Conversaţii libere” („Naked Conversation – how blogs are changing the way businesses talk with customers”). Volumul îşi propune, prin exemple şi observaţii pragmatice, să arate cum pot ajuta blogurile companiile mici (dar şi cele mari) să menţină o legătură mai bună cu clienţii lor, îmbunătăţind astfel produsele şi serviciile.
Cameron Reilly, fost angajat la Microsoft şi co-fondator al The Podcast Network, a spus despre această carte că este „o lucrare excepţională, pe care orice specialist în marketing sau PR din lume ar trebui să o viseze, chiar dacă nu se ocupă direct de bloguri şi podcasts.“
Robert Scoble este unul din colaboratorii sitului Microsoft Channel 9. Blogul său, www.scobleizer.com , început în 2000, numără în prezent peste 3,5 milioane de vizitatori anual, fiind considerat o referinţă în domeniu de reviste ca „Fortune”, „Fast Company” sau „The Economist”.
Shel Israel a jucat un rol strategic în introducerea pe piaţă a unor produse tehnologice de mare succes, cum ar fi PowerPoint, FileMaker sau staţiile de lucru Sun Microsystems şi, de mai bine de douăzeci de ani, este considerat unul dintre experţii cei mai importanţi ai inovaţiei tehnologice.
„Conversaţii libere” este prima apariţie din colecţia New Media. Această nouă colecţiei îşi propune să reunească cele mai bune cărţi despre siteuri, blogging, retele sociale şi despre impactul noilor tehnologii asupra radioului, televiziunii sau ziarelor. Titlurile apărute în cadrul colecţiei New Media vor fi instrumente de lucru utile pentru începători, profesionişti şi antreprenori.