8 iulie 2021

Gaby Barrios: De ce marketingul bazat pe gen nu e profitabil

Adesea companiile își țintesc consumatorii pe baza genului, dar acest gen de publicitate nu doar că perpetuează stereotipuri depășite, dar sunt de asemenea dăunătoare afacerilor, spune expertul în marketing Gaby Barrios. În acest discurs transparent și plin de acțiune ea explică de ce marketingul bazat pe gen nu dezvoltă afacerile atât de mult pe cât ai crede și arată cum pot companiile găsi modalități mai bune pentru a ajunge la consumatori pentru a-și crește afacerea.

SlabAcceptabilOKBunExcelent fără voturi
Încarc...


Acesta este un blog colaborativ, deschis tuturor. Daca doresti sa participi, vezi detalii.

Adresa de e-mail pentru abonare:

Este posibila si abonare prin RSS

Serviciu oferit de FeedBurner

noiembrie 2022
L Ma Mi J V S D
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Arhiva

Categorii

Meta

Fani pe Facebook

Cele mai recente comentarii